EĞİTİM FAKÜLTESİ
TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ
EĞİTİM FAKÜLTESİ
ÖZEL EĞİTİM BÖLÜMÜ
EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ/ZİHİN ENGELLİLER ÖĞRETMENLİĞİ (DR)/
Tez adı: Kaynaştırma uygulamalarındaki öğretimsel uyarlamalar eğitiminin sınıf öğretmenlerinin öğretimsel uyarlamaların önemine ilişkin görüşlerine etkisi
EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ/SINIF ÖĞRETMENLİĞİ (YL) (TEZLİ)/
SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ/SINIF EĞİTİMİ (YL) (TEZLİ)/
Tez adı: John Locke’xxun görüşleri ışığında gerçekleştirilebilir eğitim anlayışı
EĞİTİM FAKÜLTESİ/TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ/SINIF EĞİTİMİ ANABİLİM DALI/
EĞİTİM FAKÜLTESİ/TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ/SINIF ÖĞRETMENLİĞİ PR. (İÖ)/
EĞİTİM FAKÜLTESİ/TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ/SINIF ÖĞRETMENLİĞİ PR. (İÖ)/
Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları yoksulluğun son erdirilmesi, çevrenin korunması, iklim krizine karşı önlem alınması, refahın adil paylaşımı ve barışı hedefliyor.
© Copyright 2025 » Sakarya Üniversitesi » BAUM